Man måste våga tro på sin förmåga!

0

Blir så faccinerad av livet och hur allt bara löser sig ibland. 

I helgen är det dags för den tredje och sista helgen på min änglahealing kurs, sedan är jag färdig utbildad och kan börja arbeta med att ge människor healing. Till den här gången fick vi som uppgift att ge änglahealing till 5 olika personer. Inför detta har jag varit nervös, var nog rädd att jag inte skulle få till mig något från änglarna eller att personerna inte skulle känna något.

MEN det fungerade….fast änglarna har nog pratat mer med mig om att jag inte behöver vara nervös och att jag ska andas :). Och mina försökspersoner upplevde och kände av olika saker. En sa att hon trodde att hon skulle ramla av bänken, då det kändes som det vibrerade och vickade fram och tillbaka. Hon var tvungen att öppna sina ögon och titta några gånger. En del upplevde färger och alla kände mycket värme och att det blev en lugn känsla.

Själv upplever jag mycket värme i min kropp förutom på baksidan av mina armar.Där känns det som en isande kyla. Mina händer sprakar och sticker och jag fick en sådan värme på ovansidan av min vänstra hand, det kändes som om det brann. 

Ser framemot det nya som är tänkt för mig!

Dela.

Om skribenten

Missa inte våra intressanta artiklar

Läs fler artiklar på huvudsidan

Lämna en tanke